Trouwlocatie, foto’s maken

Trouwen… foto’s maken.

Foto’s maken en/of trouwen in de Meierijsche Museumboerderij.

Alleen foto’s maken :

Jullie  zorgen voor de fotograaf, Wij zorgen voor de rest. Onze medewerker verwelkomt je bij een romantisch brandend vuur. De hele boerderij, met buiten terrein is, tijdens de reportage, alleen voor jullie toegankelijk. Het huren van de boerderij kost € 75,- voor de hele reportage. Om een afspraak te maken bel je met Diny v.d. Pas, tel. 0413-291172.

NOOT: Het bedrag dient, voorafgaande aan de foto-reportage, op onze rekening te zijn gestort !

Ons rekeningnummer is: NL35 RABO 0111604036

Trouwen in de Meierijsche Museumboerderij:

De Meierijsche Museumboerderij is een ideale plek om te trouwen. BETAALBAAR, sfeervol, eeuwenoud, romantisch. Gemakkelijk bereikbaar. Verharde wandelpaden op het terrein, ook voor mensen met een beperking volledig toegankelijk, gratis parkeren op het parkeerterrein naast het museum.  Belangstelling ? Stuur dan even een mailtje met je wensen naar info@museumboerderij.nl of bel met ons secretariaat: 0413- 291172

Ons aanbod:

• Een mooie intieme locatie voor de huwelijksceremonie. Geschikt voor groepen tot maximaal 50 pers. (zitplaatsen) .
  • Een gastheer/ gastvrouw die jullie gastvrij, in oud-Brabantse sfeer en stijl, ontvangt.
  • Alleengebruik van schob en museum, we plannen je in voor maximaal 3 uur; dat is voor ceremonie en foto- reportage.
  • Gratis gebruik van het museum voor het maken van een foto- reportage.
  • Een romantisch brandend vuur in “d’n herd”.
  • Tarieven in 2024: Huwelijk sluiting+ foto-reportage kost samen € 250,-.

Beschikbaarheid en catering:

• in overleg.

Ambtenaar Burgerlijke Stand:

Zelf regelen via de website van de gemeente waar je woont.

Extra:

Reserveren voor het alleen maar maken van foto’s kan ook via onderstaand formulier.

Contactpersoon *

Adres *

Postcode *

Woonplaats *