De Fiets3daagse Bernheze is een superleuk vakantie uitstapje.

06 jul De Fiets3daagse Bernheze is een superleuk vakantie uitstapje.

Op woensdag 31 juli, donderdag 1 en vrijdag 2 augustus  kan er, tussen 9 en 12 uur gestart worden. Op woensdag 31 juli in Nistelrode (Eetcafé ’t Pumpke, Raadhuisplein), op donderdag 1 augustus bij Boerderijterras ’t Venster, Vinkelsestraat 84 in Vinkel/Heesch en op vrijdag 2 augustus bij de Meierijsche Museumboerderij, Meerstraat 28 in Heeswijk-Dinther. Elke dag zijn er dagprijzen te winnen. Bij de museumboerderij worden, op vrijdagmiddag rond 14.00 uur, ook de gewonnen hoofdprijzen bekend gemaakt en uitgereikt ! Een deelnamebewijs voor 3 dagen  kost € 10,- . Daarvoor krijg je elke dag een nieuwe route- beschrijving en heb je 3 keer kans op een prijs. Een kaartje voor EEN dag kost € 4,- . Dagelijks kan er gekozen worden tussen een route van 35 of van 50 kilometer, steeds langs mooie routes, binnen en buiten Bernheze. Bij het uitzetten van de routes is nadrukkelijk rekening gehouden met veiligheid maar je fietst wel op eigen verantwoordelijkheid. Meer informatie lees je op: www.fietsdriedaagsebernheze.nl . Welkom bij dit leuke evenement !

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.